Thursday 22 November 2012

Sepatutnya semalam (21/11/2012) kami, pelajar 4 Aktif bersama sama di Megalanes untuk bermain boling bersama sama. Malangnya, ketiadaan kenderaan untuk ke sana, maka kami hanya duduk dirumah dan ......(isi lah sendiri)

Dan sepatutnya, entri ini di type 2 minggu lepas bersamaan 8 November. Ia merupakan hari terakhir aku pada tahun ini di SMKTPPTM
hah, teringat pulak masa tandatangan kat Johor haritu, dia suruh tulis nama sekolah, aku tulis SMKTPPTM, melopong akak tu. Hahaha

Back to main story~
Yang aku ingat, haritu aku g sekolah, pakai baju biru pastu semua cikgu bising sebab aku takpakai baju sekolah. Cakap macam aku ni datang sekolah dalam keadaan bogel je. Sumpah annoying gila


Setelah bosan dengar bebelan dari guru di bilik guru, aku pun tukar pakai baju sekolah. Mujur firasat menyatakan 'bawak jelah baju pj sekolah'. Senarnya aku takjumpa tudung sekolah, track suit sekolah. So aku pakai ah baju biasa. 

Aku lari ke bilik darjah, rela buat kat situ dari asyik dengar menda yang menyakitkan hati. 
Kau orang ingat tak bosan ke hah hadap kertas A3 memanjang. So, aku pun snap lah gambar bebudak dalam kelas ni~

 dorang ni buka kelas mewarna~ 

Budak cerdik. 
Orang lain dok huhahuha, dorang still buat revision. Pergh

 Jia and mimo~~

 Kiera and Hano~

 Sha dan Bashir

Pali

KENAPA GAMBAR PALI SORANG SORANG?! 
sebab haritu birthday dia. And ni candid je. Heh, kesah pulak aku. Asalkan ada gambar bebudak dalam kelas, tak kesah ah berdua ke bertiga bersepuluh sekali pun, gambar je kann~

Dan beberapa gambar pelajar 4 Aktif di sini. Antaranya;
Ecah, Ayyun, Yeng, Guan, Jaynina, Tyrah, Ros, Fiqah, Jeya, Najib, Chen, Shahrul, Asrul, Sheikh, Asrof, Hakim
Punya lah ramai takdatang. Jay datang, tapi takde gambar dia. Sad Jay sad.

vanmate: Danial

-.- poyo je senyum gitu. 

Pengajaran yang aku dapat pada hari tersebut:
JANGAN BUAT KERJA LAST MINUTE

. Seriously rasa pilu gila bila orang lain tengah bersuka ria, takfikir pasal masalah, nyanyi gelak gelak. And aku lisa mirul jeya je dok bertungkus lumus siapkan kerja rc


Ping poing~~ hewhew

Klah, sampai sini jelah dulu. Bhoi~


No comments:

Post a Comment