Wednesday 31 October 2012

whiteboard's timeline~


Harini hari last sebelum cuti raya. Motif datang sekolah? Nak hantar buku koko tapi tak bawak pun. Macam takde motif -00-

#1 chemistry
dapat 55. C, huh. I dah study tapi watlek, memang banyak lupa pun. Peace~ kami buat analisis item. fiuh~ Ai bekerjasama dengan ira

#2 english
dapat 64. ahh, satu lagi dapat B. kot. Entah, muahaha. Pastu dengar teacher comment esei kiteorang. Grammar aku hancor, banyak gila warna merah. ihik

#3 bm
act malu tapi :/ ok, taknak bgtau. yang pasti e :(

lepas bm, cikgu sej masuk lambat. Maka bermula lah WHITEBOARD's TIMELINE ~
K,tu overr.

Memula wa ah punya kerja, ingatkan aku pada twitter. Dah lah sehari sebelum tu aku baru dapat on twitter dengan begitu rakus dan ghairah sekali. Ni over gak -.-. Disebabkan aku ni gian semacam, memang TL whiteboard tu penuh dengan tweet aku je.

Nak diceritakan setiap tweet,aku pun dah lupa. Yang aku ingat, aku ada tulis
 @sofiaifaa: 'Bakpe lah mu ni pemalas sorang' - cikgu sejarah
@sofiaifaa: Cikgu, saya memang tak minat membaca :(
@sofiaifaa: 'Kalau lah kiteorang rajin membaca' - wawa

Cikgu baca, cikgu gelak. I'm not joking okay :'(

Banyak lagi aku 'tweet', tapi dah lupa. Dah seminggu berlalu. hehe

Sepatutnya post ni on 23/10/2012. ihik

No comments:

Post a Comment